Char Kue Tiau Sedap Pasir Gudang

Ya Allah..allahu rabbi...dah bertahun-tahun dah aku tak update blog ni..sebenarnya banyak sungguh yang tak dapat dicoretkan di sini..jadi, azam tahun baru 2015 ni aku berangan nak update la blog yg dah bersarang ni..ok hari ni aku nak cerita or share tentang satu tempat makan sedap di area pasir gudang ni..jom!

Salah satu darinya ialah Char Kue Tiau Penang. Pada aku yang memang penggemar CKT dan memang 'food lover' merasakan CKT ni boleh menghilangkan rindu aku pd CKT penang. So tak payah la aku nak kena pergi ke penang lagi lepas ni. Hahaha. Mai lihat detailsnya:

Nama Makanan: Penang CKT
Lokasi: Depan petronas jalan bacang, kota masai, pasir gudang
Waktu operasi: petang hingga malam

Char Kue Tiau Penang Sedap

Ok lah, diharapkan sape2 yang teringin nak makan CKT, boleh la toraiii kat stall ni ye. Selamat Mencuba!

Comments

Popular Posts